Hírek : Davidson az élen a második edzésen |
Davidson az élen a második edzésen
Kitti 2006.05.13. 08:27
A Honda tesztversenyzője, Anthony Davidson futotta meg a leggyorsabb kört a Spanyol GP második szabadedzésén. Mögé Robert Doornbos és Fernando Alonso zárkózott fel.
Ahogy az várható volt, a meglehetősen szegényes első edzés után a másodikra összekapták magukat a versenyzők. Már a kezdetektől fogva többen is köröztek a pályán, de volt olyan pillanat is, amikor szinte a mezőny teljes létszámban dolgozott.
Csupán egyetlen csapat volt, amely egyelőre érthetetlen módon egészen az utolsó -rendkívül zsúfolt- 5 percig távol tartotta magát az edzéstől. Ezzel együtt egy egészen szerény napot zártak, hiszen csupán csak a 15 és 18. helyig jutottak. Ráadásul Montoya a célegyenesben még el is dobta a bal oldali visszapillantó tükrét.
Érdekes módon ezen a tükrös eseten túl más, említésre méltó incidens nem is történt a pályán. Viszont akadt néhány egészen kiemelkedő teljesítmény. Mint például a Honda részéről, akik végül Anthony Davidson révén meg is nyerték a szabadedzés. De vezetett sokáig Barrichello is és Button is. Ők azonban a végére a 8-9. helyre szorultak.
Második lett a Red-Bull Ferrariban ülő Robert Doornbos, akit a tavalyi világbajnok Fernando Alonso követ a sorban. Ezúttal elmaradt a világbajnoki párharc, hiszen Michael Schumacher csak a hatodik helyet tudta megszerezni, ám még a délelőtti edzésen a két Ferrarié volt a legjobb kör, ami egyébként gyorsabb is, mint a Davidson által futott mostani. Tehát a két bajnok még egymásra találhat a hétvégén.
A hátsóbb régiókban Takuma Sato teljesítménye az, ami említésre méltó, hiszen a szakértők által akár 7 másodperces elmaradásra is kárhoztatható Super Agurival mindössze háromra redukálta a hátrányát, és ezzel jócskán megelőzte Tiago Monteirót, a Midland versenyzőjét.
A hétvége programja a holnap 11 órakor kezdődő harmadik szabadedzéssel folytatódik.
Hely |
Versenyző |
Csapat |
Gumi |
Időeredmény |
Hátrány |
Kör |
1. |
Davidson |
Honda |
(M) |
1:16.533 |
- |
38 |
2. |
Doornbos |
Red Bull-Ferrari |
(M) |
1:16.824 |
+ 0.291 |
29 |
3. |
Alonso |
Renault |
(M) |
1:16.860 |
+ 0.327 |
16 |
4. |
Wurz |
Williams-Cosworth |
(B) |
1:17.075 |
+ 0.542 |
30 |
5. |
Klien |
Red Bull-Ferrari |
(M) |
1:17.086 |
+ 0.553 |
10 |
6. |
M.Schumacher |
Ferrari |
(B) |
1:17.100 |
+ 0.567 |
21 |
7. |
Fisichella |
Renault |
(M) |
1:17.291 |
+ 0.758 |
17 |
8. |
Button |
Honda |
(M) |
1:17.414 |
+ 0.881 |
12 |
9. |
Barrichello |
Honda |
(M) |
1:17.417 |
+ 0.884 |
16 |
10. |
R.Schumacher |
Toyota |
(B) |
1:17.506 |
+ 0.973 |
25 |
11. |
Trulli |
Toyota |
(B) |
1:17.610 |
+ 1.077 |
30 |
12. |
Heidfeld |
BMW-Sauber |
(M) |
1:17.622 |
+ 1.089 |
18 |
13. |
Kubica |
BMW-Sauber |
(M) |
1:17.844 |
+ 1.311 |
34 |
14. |
Webber |
Williams-Cosworth |
(B) |
1:17.908 |
+ 1.375 |
14 |
15. |
Raikkonen |
McLaren-Mercedes |
(M) |
1:17.933 |
+ 1.400 |
4 |
16. |
Villeneuve |
BMW-Sauber |
(M) |
1:18.007 |
+ 1.474 |
13 |
17. |
Massa |
Ferrari |
(B) |
1:18.223 |
+ 1.690 |
19 |
18. |
Montoya |
McLaren-Mercedes |
(M) |
1:18.261 |
+ 1.728 |
5 |
19. |
Rosberg |
Williams-Cosworth |
(B) |
1:18.283 |
+ 1.750 |
18 |
20. |
Coulthard |
Red Bull-Ferrari |
(M) |
1:18.410 |
+ 1.877 |
6 |
21. |
Jani |
Toro Rosso-Cosworth |
(M) |
1:18.774 |
+ 2.241 |
32 |
22. |
Mondini |
MF1-Toyota |
(B) |
1:18.910 |
+ 2.377 |
22 |
23. |
Speed |
Toro Rosso-Cosworth |
(M) |
1:19.257 |
+ 2.724 |
22 |
24. |
Liuzzi |
Toro Rosso-Cosworth |
(M) |
1:19.334 |
+ 2.801 |
18 |
25. |
Albers |
MF1-Toyota |
(B) |
1:19.358 |
+ 2.825 |
15 |
26. |
Sato |
Super Aguri-Honda |
(B) |
1:19.616 |
+ 3.083 |
30 |
27. |
Monteiro |
MF1-Toyota |
(B) |
1:20.311 |
+ 3.778 |
19 |
28. |
Montagny |
Super Aguri-Honda |
(B) |
1:22.222 |
+ 5.689 |
21 |
|